Fotografija izduženog vodoravnog formata, bijelo na bijelom, otkriva detalj postelje. Dvostruki krevet, često nazivan bračnom posteljom, lišen je svake osobnosti, podsjećajući prije na hotelski nego na domaći ugođaj. Fokusirano je uzglavlje, točnije dva jastuka, s pretjerano naglašenim otiscima glava. Čini se kao da je postelja upravo napuštena, a tijela su netom izašla izvan kadra. Bijela plahta, nemarno izgužvana, pomalo dekorativno, kao na kakvoj baroknoj slici, naglašava prvi plan. Međutim, za razliku od barokne igre svjetla i sjene, ovdje nema jakih kontrasta, sve je bijelo-sivo, monotono. Toj je slici pandan moguće naći, primjerice, u miminalizmu ili postslikarskoj apstrakciji, slikarstvu obojenog polja, monokromiji, enformelu... onim oblicima suvremene umjetničke prakse čiji se kredo temeljio na bezdogađajnosti, a ne na igri velikih pomaka.